esmaspäev, 16. veebruar 2009

E-poodide tuleproov: Microsoft vs Apple

Kannustatuna Apple edust oma veebipoe ja enam kui 200 jaemüügikaupluse käivitamisel, andis ka Microsoft Corp hiljaaegu avalikkusele teada, et peab tõsist plaani siseneda jaemüügiturule. Peale Windows Vista müüginumbrite tõsist põrumist, plaanitakse filmifirma DreamWorks ja Wal-Mart'i kunagise tegevjuhi David Porteri juhtimisel uue müügistrateegiaga õunanimega firmale tõsist konkurentsi pakkuma hakata.

Kuigi majandussurutis on jaemüügiettevõtete tulusid tõsiselt kärpinud, on Porter oma plaanides ülimalt optimistlik. Samas ei avaldata plaanitava müügivõrgu suurust ja sortimenti. Võib vaid arvata, et lisaks igasugu tarkvarajubinatele saaksid juba täna Microsofti lipu all välja antavad Xbox mängukonsool ja Zune pleier Microsofti poeketis oma austusväärse koha.

1 kommentaar:

ToomasV ütles ...

Huvitav. Apple müügiideoloogia on olnud MS omast täiesti erinev. omades elitaarset kuvandit, MS on olnud laialdasemalt kättesaadav ja ei peaks seega brändiga tõmblema.