
Kui tehnoloogiafirma E Ink Corporation (EIC) sajandivahetuse paiku lubas, et nende poolt välja töötatud elektroonilise paberi idee jõuab laiatarbesse lähima 10 aasta jooksul, kostus kriitikute suust mitmeid teravaid märkusi, et kellele sellist jama vaja on ja miks peaks krabisev ajaleht olema digitaalne? Ei läinud aga kümmetki aastat, kui selle aasta juuli keskpaigas andis USA üks populaarseimaid ja enam tunnustatud kuukirjasid
Esquire koostöös EIC ja
Ford Motor'iga
teada, et tänavu 75. ilmumisaastat tähistava väljaande oktoobrikuu numbri kaas saab olema "trükitud"
digitaalses formaadis e-paberil.
Kujutis manatakse nähtavaks EIC poolt välja töötatud
Vizplex kiledispleile. Nimetatu kujutab endast vedelikuosakestest koosnevat üliõhukest aktiivmaatriks displeid, milline oma paksuselt on võrreldav hariliku ajakirjapaberiga.
Et
e-paberi esimese digipaberajakirja väljalaskmine on märkimisväärne kulutus, nõustus projektis osalema ka Ford Motors, kes sama juubelinumbri digitaalsel sisekaanel reklaamib oma uut
Ford Flex maasturit
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar