
Just sellise ebatraditsionaalse lähenemise vajadusest räägib USA Kansase Ülikooli teatel aprillis ilmuva The Services Industries Journal ajakirja kaante vahel ülikooli ärijuhtimise professor Esther Swilley. Nagu artikli eelteatest teada saame, on inimesed veebis üldjuhul hinnatundlikumad, kui suvalises tänavakaupluses ning üritavad tooteid ja teenuseid saada pigem tasuta, kui mingi tasu eest. Milles aga tundub, et nooremad veebi- ja tegelikult ka mobiilikasutajad ennast üha vähem tagasi hoiavad, on igasugu meelelahutuskeskkonnad ning neis keskkondades "sümboolse" hinnaga kõrvalteenuste kasutamisest. Isegi kui neid kõrvalteenuseid tarbitakse nädalas kümneid kui mitte sadu kordi.
Kuigi Second Life keskkonnas poemajanduses suuri edulugusid täna vaal rääkida ei ole, väidab Swilley, et Second Life kui mudel saab juba lähitulevikus ka müügikeskkondade oluliseks rajamärgiks. Kui vaid saaks ületatud sellise keskkonna kasutamiseks vajalikust võrguteenuse kõrgest hinnast.
Igal juhul, ootame ja jälgime mängu!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar