reede, 16. november 2007

Nooruspõlve armastus

Nädalapäevad tagasi heade sõprade soolaleival käies avastasin ennast diskussiooni keskel, kus teemaks tuli Eesti audiofiilid ja konkreetsemalt lampvõimendid. Olin juba pikemat aega mõtisklenud teemal, et ma pole tõenäoliselt ainuke, kes igapäevaselt töises keskkonnas saab tasustatud tulevikku vaatamise eest, kuid kelle tõeline second-best peitub hoopis selles, mis keskkoolipäevil öid ja päevi sisustas. Nimelt elektronide lummus! Täitsa lõpp - ma pole ju peale armeeteenistust enam õieti jootekolbigi käes hoidnud ja nüüd selline äratundmine pea 15 aastat hiljem!

Kui eelmainitet Tornimäe diskussioon kulges omasoodu, siis mina tundsin endas uuesti seda sädet, mis järgmisel hommikul sundis veebist kõikvõimalikke lamptehnika foorumeid lappama. Ja uskuge või mitte - retro on tagasi! Ftp peale kribasin vaid osalise valiku esimese hooga oma bookmarksidesse märgitud lehekülgedest.

Ja et ma eriline kiibitseja pole, armastades kiireid otsuseid ning konkreetseid tulemusi, siis võtsin 15 aastase pausi järel uuesti ette ka vana hea Manakovi skeemi:

http://www.webmedia.ee/~martinh/elektroonika/lib/manakov.pdf

Kõrvaloleval pildil üks Eestis näpuharjutuseks kokku laotud "Manakov" by Hunt. Oma lapsukesele üritan enam välimust anda.

Nädalavahetusel siis oomipood.ee, tevalo.ee ja suvila@lahemaa vaja ette võtta, et vajalik varustus kokku saada. Suht stiilse puit-nahk karkassi ma süsteemile juba leidsin. Selveri toidupoest, kusjuures :-)