
Süsteemi koosneks omavahel läbi andmetöötluskeskuse ühendatud enam kui 200 maanteekaamerast ning sõidukite numbrite tuvastamise tarkvarast. Kaamerasilmast möödudes tuvastab süsteem sõiduki registreerimisnumbri ning edastab selle keskusele. Juhul, kui sõiduk mõne aja pärast möödub järgmisest süsteemiga ühendatud kaamerast, arvutab keskus hetkega läbitud vahemaa tarbeks kuluva arvestusliku vähima ajavahemiku. Juhul, kui sõiduk on vahemaa läbinud alla arvestusliku miinumumi, edastatakse asjakohane info trahvikeskusele ning sõiduki omanik saab õige pea kätte trahviotsuse.
Brittide sõnul on keskmise sõidukiiruse vähendamine seejuures vaid asja üks külg. Teine külg on liikluse üldise sujuvuse tagamine, milles suurimad kurja juured ongi just kiirendajad-nõelujad.
2 kommentaari:
Ei taha õigustada kiiruseületamist kuid vastukaaluks hoopis see link (Jälgimisühiskond suurim oht Briti demokraatiale): http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2009/feb/06/surveillance-lords-liberty-central
Brittide ärevusest jälgimise teemal võib täiesti aru saada. Juba aastaid on London olnud tõenäoliselt üks kõige suurema kaamerakaetusega linnu maailmas. Ühest küljest on sellega säästetud hulga maksumaksja raha, et mitte paigutada mehitatud patrulli igasse nurgapealsesse. Teisest küljest, tõepoolest, on maksumaksjal õigus alati kahelda, kas maksuraha säästmiseks rakendatud meede kuidagi teisel viisil tema õigusi ei riiva.
Postita kommentaar