teisipäev, 25. detsember 2007

Keskealised naised neelavad bannereid paremini

Jõuluhullusest edukalt väljununa, on nii mõnigi meist kindlasti juba julgenud ka pilgu oma rahalisele seisule visata. Tõenäoliselt pole seal võrreldes eelmise kuuga midagi rõõmustavat. Seepärast vägisi pilk poekoridorides ka veidi madalamaid riiuleid mõõdab. Ei ole alumised riiulid jäänud esindamata ka veebimaailmas.

Enne pühi sattus mu uudiseotsijasse veebimarketingi ja Internetipõhist meediavahendust pakkuva mediapost.com kaasautori David Morgani (AOL) kirjutis veebiklikkimisest. Et näiteks Google teenib aastas ainuüksi klikkide pealt ca 10 miljardit USD, on teema enam kui huvitav ja analüüsimist väärt. Võttis teema ette ka AOL, analüüsimaks isiku proofiili, kes nende erinevaid lahendusi "klikib". David Morgan:

"What did we learn? A lot. We learned that most people do not click on ads, and those that do are by no means representative of Web users at large.

Ninety-nine percent of Web users do not click on ads on a monthly basis. Of the 1% that do, most only click once a month. Less than two tenths of one percent click more often. That tiny percentage makes up the vast majority of banner ad clicks".

They are predominantly female, indexing at a rate almost double the male population. They are older.


Ja mida siis sealt bannerite alt otsitakse? AOL kohaselt "loteriitvõitu", nagu paljud veebikampaaniad ka avalikult välja lubavad. Naabrist paremat lahendust. Sajandi parimat pakkumist. Ehk siis seda kulda ja karda, mida piiblina toimiva anonüümse reaalsuse allikast kõike leida võib.

Ja kokkuvõtteks veel David Morgani sõnadega:

"Focusing campaigns to optimize on clicks means skewing campaigns to optimize on middle-aged women. If these folks are not your target, then you should be ignoring the click-rate and looking deeper, to what audience your impressions are being delivered, and what audiences are converting (there is a large body of evidence that shows that click-rates and conversion rates rarely correlate with each other)".

Kommentaare ei ole: