pühapäev, 23. detsember 2007

Portugal - The West Coast of Europe

Portugal alustas möödunud nädalal 4,3 miljonit USD maksma mineva raklaamikampaaniaga sealse riigi üldise kuvandi parendamiseks rahvusvahelises kogukonnas. Keskseks sloganiks kampaanias on, nagu ka siinne pealkiri märgib "Portugal - The West Coast of Europe". Teostajaks BBDO Portugal. Erinevalt enamikest state-brandingu projektidest üritavad korraldajad mitte niivõtd keskenduda konkreetse positiivse aspekti promomisele, vaid pigem tegeleda Portugali, kui riigi üldise kuvandi loome/parendamisega. Seepärast on ka enamikel visuaalsetel materjalidel ühes või teises kompositsioonis kujutatud näiteks Portugali läänerannikut. Kas Sa näiteks teadsid, et Portugal on Euroopa ranniku kõige läänepoolsem riik ja, et tema välispiir asub mitte Vahemere vaid Atlandi ääres?

Viimastest riikliku brandingu projektidest, mis avalikkuses ka laiemat kõlapinda leidnud, meenub veel Gruusia projekt, kus vastandati Gruusia (ie. Georgia) ärikliimat Georgia osariigiga USAs või siis Saksamaa projekt "Land of Ideas", mis paljuski kannab endas "Heade Mõtete Linna" ideed Tartust.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

pluss šotlaste kampaania, pealkirjastatud üllatuslikult... "Welcome to Scotland"

a noh, nad on tuntud kitsipungad ka :P