kolmapäev, 2. jaanuar 2008

Kuidas digiajastul mõjule pääseda?

Miami Ülikooli teadlased on ette võtnud digiajastu paradigmad kommunikatsioonis ning tõestanud ära, et klassikaline autoriteedipõhine word-of-mouth marketing on märkimisväärselt jalgu jäänud kaasaja tehnoloogia poolt toetatavatele kommunikatsioonitaktikatele.

“We find that trying to track down key influencers, people who have extremely large social networks, is typically unnecessary and, more importantly, can actually limit a campaign or advertisement’s viral potential. Instead, marketers need to realize that the majority of their audience, not just the well-connected few, is eager and willing to pass along well-designed and relevant messages.”

Tegelikult ei ole selles tõdemuses ju midagi uut. Alles hiljaaegu tagasi sain ühelt tuntud rõivatootjalt sms sõnumi "Ainult täna öösel! 30% allahindlus kõikidele toodetele! Tule kohale, enne kui jutt linna peal levib! /--/". Samas, vaadates "seda kassid ostaksid" stiilis müügitööd, jääb vahest tunne, et tegijad nagu üldse ei adu, kus ja kelle vahel tegelikult info liigub.

“It’s always been this way. What’s changed is that digital media makes it so easy for everyone to forward messages to contacts within their social networks. For most everyone, digital media just extends a very human desire to help others.”

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

hea Lauri,

kuigi avastasin Su blogi alles hiljuti: aitäh Sulle eelmise aasta tehnikahetkede eest. head uut 2008!

ikka Sinu lugeja Kaug-Idast,

Leelo Maarja