esmaspäev, 4. mai 2009

Innovatsioon 2009: kontserdi plakat kui stereosüsteem

Mis arvad, kas Madonna kontserdi plakat, millel primadonna hea kvaliteediga soundi taustal mõnda meeleolukat popplugu esitab, oleks turunduslikult efektiivsem, kui see, millel keskmisest parema kunstiandega joonistamisteadlane on oma kujundusoskust proovinud? Pole vist vaidlust, et nii see oleks. Võib arvata, et osaliselt sellest ideestikust kantuna panid pead kokku ka Taivani ITRI tehnoloogiakeskuse insenerid, kui sellel nädalal pakkusid välja tehnoloogia, mis lisaks imeõhukesele vedelkristall-ekraanile, võimaldab selle õhukese ekraani sisse paigaldada ka päris hea kvaliteediga heli peegeldava kõlarisüsteemi.

21*27 sm suuruse ja 20Hz kuni 20000Hz heli välja paiskava "kõlaripaberi" hinnaks pakuvad väljatöötajad ca 20 USD, mis ei erine oluliselt tavakõlarist. Heliriba madalaim, nö bassiheli ots pole just väga sümpaatne, kuid sedavõrd sümpaatsemad on süsteemi kabariidid.

Asjakohast esitlust saate vaadata SIIT.

Kommentaare ei ole: