Üldlevinud arvamus on, mehed kasutavad enam erinevaid tehnoloogilisi lahendusi kui naised. Alustades lihtsatest digikaameratest ja muusikamängijatest kuni e-maailma kõrgeimate sfäärideni välja. Tuleb aga välja, et kaasaja kaunid naised ei jää oma tehnoloogialembuses mitte kuidagi maha meessoo esindajatest. Vähemalt nii tõdeb uuringufirma Forrester poolt läbi viidud ca 1000 mees- ja umbes sama palju naisrespondendi turu-uuring USAs ja Kanadas.
Nagu näha ka juuresolevalt graafikult, ei erine naiste varustatus erinevate tehnoloogiliste vidinatega oluliselt meestest. Kerge erinevus on vaid laptopide ja desktopide eelistuses, kus naised eelistavad pigem laptope ja mehed pigem desktope. Põhjuseks tõenäoliselt "size does matter" maailmapilt.
Küll aga toob uuring välja märkimisväärse erinevuse meeste ja naiste poolt tehnoloogiauudiste jälgimises. Nimelt, kui meestest arvab ennast järjepidevalt tehnoloogia arengutega kursis hoidvat ca 40% küsitletuist, siis naiste puhul oli see määr alla 20%.
Ehk siis kujundavad käitumist tehnoloogiaturul mehed, kuid kokkuvõttes ostame me ühepalju ja samu tehnoloogilisi lahendusi.
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar